Kiknek ajánljuk a fitness órákat?

Leendő kismamáknak

  • Felkészül a torna hatására a test a fokozott igénybevételre.
  • A stressz levezetése által nő a fogantatás esély.
  • A teherbeesés utánra a test már megszokta a hétköznapihoz képest fokozott igénybevételt, így a terhesség alatt is folytatható a fitness edzés kisebb változtatásokkal.
  • A várandósság alatt csökken a babavárással járó negatívumok száma: a hátfájás, lábdagadás, visszerek kialakulása, vizesedés.

Idősebbeknek

  • Folyamatosan fenntartott anyagcsere-folyamatok miatt a betegségek, sérülések utáni regenerálódás folyamata csökken.
  • Nő a teherbíró képesség a fitness órák következtében.
  • Csökken vagy teljesen elmúlik a hátfájás, lábdagadás, csontritkulás.

Fiataloknak

  • Ha fiatalon kialakul a sport szeretete, a későbbiekben nem okoz gondot a rendszeres sport.
  • Csökken az elhízás lehetősége a további életszakaszokban is a fitness miatt.

Mindenkinek

  • Könnyebben viseljük a stressz-helyzeteket.
  • Zsírégető, immunerősítő hatású.
  • Nő a teljesítőképesség a fitness hatására.
  • Javul a csontritkulás, visszerek állapota.
  • Csökken a hátfájás, vizesedés.